lördag 21 november 2015

Vad vill ni läsa!?

Altså nää.. jag har tid att blogga, jag vill blogga men det känns som jag e helt lost! Jag lägger upp en massa Mattis bilder å skriver en rad, vem vill läsa det. Jag har ju ändå ett tiotal (stolt!!) trogna läsare så det skulle vara roligt att blogga oftare och kanske till och med satsa lite nångång å skriva lite proffsigare inlägg. Men jag har ingen aning om vad ni vill läsa!! Så nu väntar jag mej kommentarer!! annars lovar jag att denna blogg kommer dö ut.. :(


Och såklart en Mattis bild på det! Igår när vi for på öppet dagis, i ny jacka och nya skor. Idag är jag och Mattis på tumis då Tommy utnyttjar sin farsdagspresent- en extra speldag!! Vi ska till swingeling med Heidi och Alex riktigt snart bara ungen vaknar nångång!! :)

2 kommentarer:

Eve sa...

varifrån e skorna?? vi vill också ha! jaa du ja har lite samma problem, ingen aning vad man ska skriva om. ja minns int va de hette men förut fanns i alla fall en sida som slumpa fram olika bloggrubriker, i brist på annat funka ju de haha :)

Unknown sa...

Skorna e köpta via facebookloppis men Timberland skor finns ju på nätet, de är dock ofodrade så mer vår-höst skor. Men näää.. jag har fortfarande ingen aning hur jag vill att denhär bloggen ska se ut å jag sku verkligen vilja satsa lite mer!!