lördag 28 november 2015

Detta hör till ovanligheterna!

Nu då jag är hemma med Mattis på dagarna så går jag typ runt i pyjamasbyxor. Den här veckan har vi haft lite program och varit mycket hemma. Då orkar jag inte fixa mig.. jag känner mig såå oattraktiv då. Onödigt att byta bort pyjamasen liksom... Men faktum är att man blir ju så mycket gladare och piggare om man piffar till sig lite. Fast å andra sidan, vem orkar det om man bara ska hämta posten å kanske gå en promenad...?
Idag lackade jag mina yberkorta söndertuggade naglar också. Nej, det är varken fint eller kvinligt med dessa naglar men det fick mig att känna mig så mycket finare!! Och nu kanske jag inte tuggar så mycket så det börjar blöda..:(


Så har jag satt upp håret, sminkat mej och fått på mej kläder idag också! Framsteg!


Inga kommentarer: